lunes, 12 de enero de 2009

Redissenyant la senyal d'STOP

Salutacions cosmonautes,

no ve de nou que vivim en un món envoltat de publicitat, màrqueting, disseny, imatge, etc. (utilitzar aquesta frase tan gastada dóna fins i tot vergonya), i el cert és que darrere d'un munt de coses en les quals amb prou feines ens fixem (però tenen el seu efecte en nosaltres), s'amaga tota una legió de professionals. Des d'un dissenyador gràfic, fins un tècnic en investigació de mercats, passant per les ments brillants (llegeixi's de forma irònica en alguns casos) dels departaments de màrqueting, i les rebequeries d'un director general, una immensa infraestructura que gasta milions i milions d'euros, i es dedica en cos i ànima (encara que alguns han venut la seva) perquè et fixis en el seu missatge, producte, idea, o qualsevol dels seus timos de l'estampeta.

Qualsevol que hagi tingut un mínim contacte amb aquesta dimensió paral·lela anomenada màrqueting (i que hagi sobreviscut a l'impacte), sabrà lo tremendament absurdes que poden arribar a ser algunes de les formes de procedir en aquest camp. Les palles mentals estan a l'ordre del dia, així com les idees il·luminades del creatiu de torn, i això és el que sofreixen dissenyadors gràfics i d'altres víctima col·laterals a les seves carns.

Amb tot això, en algunes ocasions, en lloc d'alegrar-se'n per un nou encàrrec, el pobre treballador del màrqueting comença a suar només pensar en la visita d'un nou client. Una mica semblant al que li va passar a aquest individu, que va rebre l'encàrrec de dissenyar el senyal de STOP el segle XXI :



Via: ETC Territorio Creativo

No hay comentarios:

Publicar un comentario